tisdag 4 juni 2013

Lite svalare

Njöt verkligen igår kväll då vädret äntligen blev lite svalare. Var så skönt att krypa ner under täcket då vi hade vädrat och det bara var 17 grader i sovrummet. Om det inte vore för att jag skulle upp och kissa 15 gånger så skulle jag ha sovit riktigt gott.
Känner mig överlag lite bättre till mods idag. Mycket av det som jag oroat mig för känns som att det ordnat sig, och jag börjar känna mig relativt lugn inför förlossningen. Hoppas så att något skulle hända innan torsdagens läkarbesök. Barnmorskan som jag träffade igår menade att de troligtvis gör ett igångsättningsförsök på fredag eller måndag. Knappast på helgen. Och om hon då har rätt om att försöket troligtvis fungerar eftersom allt redan är så "moget" så betyder det att jag kommer att vara mamma senast om en vecka...
Svindlande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar