måndag 8 april 2013

11 jobbdagar kvar

Inte för att jag har nedräkning eller så, hehe. Känner så många känslor i.o.m. det här att gå på mammaledigt. Känner mig dels förväntansfull inför allt spännande vi har framför oss, och lite lättad över att snart få vara hem och vila på dagarna istället för att sitta, gå och stå så pass mycket som jag gör.
Samtidigt känns det lite vemodigt att inte få träffa alla underbara kolleger varje dag, och lite otryggt att överlåta sitt jobb till någon annan. Jag vet att man aldrig är oumbärlig, men det är ändå svårt att tro att någon ska kunna ta över helt och hållet direkt. Sedan ska vi inte tala om stressen att hinna göra allt klart på dessa 11 dagar. Hur skall jag hinna?

Nu blir det lite kvällssnacks och TV-tittande.
Trevlig måndag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar