söndag 11 november 2012

Helgskojigheter

Hade glädjen att få sätta mig på båten och åka över till grannriket för att delta i Allt för hälsan-mässan i Stockholm igår.
Köpte massor med godsaker och en del skönhetsprodukter också.

Den bästa deodoranten hittar man från c/o Gerd. Har haft en tidigare också och fast den är lite dyrare än en vanlig deodorant är den ändå värd varje slant. Fri från alkohol, parabener och aluminium och dessutom väldigt dryg. Flaskan som jag har köpte jag i början av maj och ännu finns en del kvar i den. Passade ändå på att köpa en ny flaska eftersom de hade mässerbjudande och den var lite billigare än tidigare.

Köpte också Weledas olja mot bristningar. Och, ja, jag är medveten om att bristningar inte egentligen går att undvika ifall man ska få dem, men om jag nu ens kan förebygga pyttelite skulle det ju vara en vinst.

Mitt största fynd, enligt mig själv, igår var ändå den ekologiska mascaran från Zao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar