torsdag 2 februari 2012

Amatörens prestationsångest

Att blogga har varit väldigt givande för mig, och jag älskar det faktum att jag har skrivit ett tag nu och kan titta tillbaka på gamla inlägg.
Men varje dag då jag loggar in på bloggen får jag en så otrolig prestationsångest och har svårt komma på något som är tillräckligt bra.
Inte för att jag tror mina 3 bloggläsare bryr sig särskilt mycket om vad jag skriver, men ändå skulle jag vilja prestera något intressant.
Men nej, det enda jag har att komma med idag är att berätta att jag på något vis lyckades med att frysa och svettas med två minuters intervaller idag. När ni har lagt undan era anteckningsblock kan ni ju läsa på om den finlandssvenska debatten om barns rätt till semester.

3 kommentarer:

  1. Åh, du skulle bara veta...det händer mig med, hela tiden...
    Men jag tror alla känner lika samma ibland.
    Och vet du? man behöver inte alltid skriva om något jätteviktigt eller jättebra =). Ibland räcker det att skriva det man känner för att skriva, typ, " jag köpte en semla idag " hehe....

    Kram på dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Haha, känner igen mig:) håller med luiza också, skriv det du känner för att skriva!
    kram

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer, ska försöka tänka på det i framtiden:)
    Kram på er!

    SvaraRadera