måndag 25 juli 2011

Mycket på g

Stressar en hel del för tillfället* eftersom det är stora förändringar på gång. Tänker inte gå desto närmare in på dessa förändringar i bloggen då jag tror att någon lätt kan känna igen mig i så fall. Men som sagt, mycket som skall göras, mycket som skall planeras och mycket som jag blir lite känslosam över.
På tal om känslosam: var skall man börja då det gäller massakern i Norge. Helt sjukt att det kan finnas så mycket hat i en människa.
Nu skall jag fortsätta stressa efter att jag ätit lite nudlar och tittat på ett Friendsavsnitt.
Trevlig måndag till er alla!


* "Aj, aj, aj" tänker ni. För visst var det så att bara man inte stressar blir man gravid?

1 kommentar:

  1. Tack för din fina kommentar. Det känns skönt att veta att man inte är ensam om att känna som jag gör...

    Ja, det som hänt i Norge är verkligen sinnssjukt...Hat, hat, hat...föder mer hat...

    Hoppas du inte stressar ihjäl dig.
    Ha en fin kväll.
    Kramar

    SvaraRadera