måndag 11 juli 2011

Allt eller inget

Jag är en periodare då det gäller många saker. Exempelvis kan jag i flera veckors tid leva nästan enbart på hallonsmoothies eller knäckebröd. Ibland kan jag följa någon sockerfri diet i någon veckas tid. Och träningen är det som jag är bäst på att satsa helhjärtat på bara för att några veckor senare inte orka göra något alls. Jag var bra på gång där före operationen, men efteråt den var jag tvungen att ta en paus, och nu orkar jag inte göra något alls längre. Och de närmaste veckorna är fyllda av dagar på resande fot så det känns inte som om det är värt att ens påbörja mitt träningsprogram igen.
Var skall jag hitta träningsinspirationen igen?

1 kommentar:

  1. Då är vi två. Jag är precis likadan :) Hoppas att du har en bra ledighet!!

    Kram!

    SvaraRadera