måndag 2 maj 2011

Uppdatering

Vet att jag varit dålig på att uppdatera de senaste veckorna, men det har liksom inte funnits tid och energi för bloggande. Idag har jag nu heller inte så mycket att komma med.
Jag har ätit medicin för sköldkörteln någon vecka nu och märker nu inga förändringar ännu. Är inte särskilt nervös inför nästa veckas äggledarspolning, men tycker det blir krångligt att ta ledigt från jobbet igen. Skulle helst undvika alla frågor, men det är svårt att komma på passliga lögner. Kanske drar jag till med att jag skall till tandläkaren eller något liknande...
Det är fult att ljuga, men ändamålet helgar medlen eller hur var det nu igen?

1 kommentar:

  1. En vit lögn då och då för att slippa personliga frågor man inte vill svara på är hel ok. Tanläkaren låter bra!

    Kram

    SvaraRadera