söndag 7 november 2010

Nytt sedan senast

I onsdags var jag och lämnade första blodprovet och troligtvis får jag lämna det andra nu i veckan bara mensen kommer. I övrigt inte så mycket nytt. Stressigt värre på jobbet den senaste veckan, men nu borde det börja lugna ner sig lite.

Som vanligt då  det närmar sig mensen är jag en överanalyserande galning som tror att varje litet symptom tyder på graviditet. Igår när vi hade varit i bastun blev jag så yr att jag blev tvungen att lägga mig ner på golvet för att undvika att svimma. Så nu har hela dagen gått åt till att sjasa bort den där malande tanken: kanske den här månaden?

Idag har vi haft söndagsbrunch för några vänner. Trevligt var det, men skönt att det är över så att jag får ligga på soffan och återhämta mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar