onsdag 13 juni 2012

Sommarvanor

Vet ni, jag lever i en riktig sommarbubbla just nu. Vill inte vara inomhus, vill bara sitta på terrassen och sola. Dricka en öl på kvällen och beundra min begynnande solbränna i spegeln.
Därav bloggtystnaden.
Annars rullar dagarna framåt. Tränar lite smått, försöker att stressa av med yogan då och då och vi närmar oss inledande besöket till gyn.polikliniken inför vår FET i augusti. Nu är det exakt en vecka till besöket och jag känner att jag borde skriva ner de frågor jag har för att komma ihåg alla.

Har haft en jobbig svacka då jag bara sett gravida överallt och känt mig uppgiven över att vi snart har försökt i tre år, men jag börjar sakta men säkert kravla mig upp. Det måste ju bara gå vägen, eller hur?

Nu, lite lugnande musik som varit min goda vän under yogapassen. (Dock ingen god idé att använda Spotifys gratisversion, blir lite skraj då reklamen plötsligt sätter igång med ett entusiastiskt vrål som inledning.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar